dinsdag 12 maart 2013

Dialogische strip

Soms zeggen vrienden me dat ze hebben gereageerd op een blog. Ze kunnen alleen niet inschatten of die reactie ook gepubliceerd is.
Welnu, die reacties verschijnen niet.

Zoals eerder gemeld gaat het om een technische kwestie. Ik heb van alles geprobeerd met de instellingen, maar het haalt vooralsnog niets uit.
De enige manier om uw reactie gepubliceerd te krijgen is doordat u hem naar mij stuurt. Ik voer hem dan zelf in en zet uw naam eronder. Let wel: alleen met uw uitdrukkelijke toestemming.

Maar toch: je moet dan wel erg veel vertrouwen hebben in mijn goede bedoelingen.
Bovendien is dan de smaak van het nieuwe er vanaf.
Terecht laat u het dus erbij zitten en stuurt u me uw reactie niet toe.

Het gevolg is echter dat ik nu weet dat u heeft gereageerd zonder dat ik van de inhoud kennis neem.

Misschien moet dat ook maar voldoende zijn, een soort uitkleedvorm van de dialoog tussen u en mij.
Zo van: er is gereageerd! Er is gereageerd!

Ah, fijn.
Dank!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is geen provocatie

Filosofen zijn er om ons uit te dagen. Het resultaat is wel vaak dat ze aan de kant staan van de goedkope uitdagers, de fascisten. Ze dagen ...