vrijdag 9 januari 2015

Druk

Ik sta onder druk.
Er moet een verklaring worden afgelegd.
Ze hebben ons onder druk gezet.

Een krankzinnige dag vandaag.
Twee gijzelingen tegelijk.
Ik moet er iets over kwijt.

De partijen nemen hun verantwoordelijkheid.
Dat is op dit moment het beste.
Ik neem mijn verantwoordelijkheid voor mijn verantwoordelijkheid.

Ik ben Charlie, dat wil zeggen, ik ben niet Charlie.
Er is mij gezegd dat als je hem niet bent, steek dan je bordje omhoog.
Of bedenk zelf wat.

Er is van allerlei drukte gaande.
Wel geen wel geen, dan toch.
Eerst niet, geen burger, wel moslim, dan niet.

Il n'y a pas de chiens a Saint Germain.
Wij zijn le Pen.
Marquons le coin.

IS of Al Qaida, welke vlag.
Gelovig of niet, schiet.
Wij zijn de vlag, wat ik zag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is geen provocatie

Filosofen zijn er om ons uit te dagen. Het resultaat is wel vaak dat ze aan de kant staan van de goedkope uitdagers, de fascisten. Ze dagen ...